//Muslimah Beautiful\\

*Disclaimer




Hello and Welcome my kawan blogging(s). BLABLABLA BLIBLIBLI

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


As Syahid Abrar Bakri


Monday 2 June 2014 21:06 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum .
Subhanallah Alhamdulillah Allahuakbar !
Terima kasih Ya Allah , engkau menyedarkan aku daripada lamunan duniawi .

Tadi aku terbaca blog Inche Kopiah .
Dia ni seorang penghafaz quran di Maahad .
Aku tak ingat Maahad mane .
Dia juga lebih kurang dai'e profesional .

Inche Kopiah nie post lar pasal
'Abrar Bakri'
dimana seorang sahabat kepada Inche Kopiah .
Aku tidal kenal Abrar . Cuma aku tahu dia accident
time Ustazah Hayati merangkap isteri Ustaz Wahab cakap
'anak kawan dia accident kena gilis dekat bas , orang nya seperti kamu , Hamalatul Quran , accident semasa perjalanannye ke masjid'. Tu je yang aku tahu mulenya

Subhanallah . Hebat , Sungguh hebat .
Mula-mulanye aku tak excited sangat for hear the story about him ,
Time balik rumah , kakak aku pun story mory about him .
Pelik die nie , kat umah pon dengar cerita dia , kat sekolah pon dengar cerita dia .
'Eh , kakak aku kenal ke' . Hati aku bermonolog .
Rupenye pernah lah kenal gitu-gitu sebab umur same kan!
Time kakak aku story tu pon aku tak excited sangat pon ,
Malam tadi baru aku tahu siapa dirinya yang sebenar .!!

Ya Allah . Rupenya dia seorang yang sungguh hebat .
Matinya seperti As Syahid Ahmad Ammar .
Matinya dalam keadaan tidak tercalar walau sedikitpun
Digilis bas sejauh 120 meter ? Tiada calar ?
Sungguh tidak logik .
Adakah ini kerana barakahnya Al-Quran ?
Sehinggakan aku menitis air mata mambacanya kerana turut merasa tempiasnya ,
kerana aku juga Hamalatul Quran . yang mana aku bakal Hafizah .
Subhanallah . Aku ingin sekali melihat wajah Abrar .
Terima kasih Inche Kopiah .

As Syahid Abrar Bakri

Saya juga ingin berkongsi tentang Abrar .

Kehilangannya amat berat .
Semoga ini menjadi iktibar buat sesiapa yang membaca !