//Muslimah Beautiful\\

*Disclaimer




Hello and Welcome my kawan blogging(s). BLABLABLA BLIBLIBLI

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Syukur Jalan Terbaik


Tuesday 3 June 2014 00:49 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum .

Sebelum meneruskan penulisan ini , aku mohon
Ya Allah , aku minta maaf kerana aku meluahkan isi hatiku ini di sini .
Sepatutnya bukan disini tetapi dalam titipan doa .
Maafkan aku .

Sungguh aku hampir-hampir berputus asa dengan result yang aku dapat .
Walaupun aku thu ini bukanlah Real Exam .
Result aku tidaklah teruk tetapi menghampakan aku .
Kalau aku fikir balik ,
Mungkin itu sahaja usaha yang aku keluarkan .
Hanya sedikit !
Sesuai dengan usaha aku juga sesuai dengan result aku .

Ingat !
Allah Maha Adil .
What you give you get back !
Aku rase time tu aku baru ingat one miracle words yang boleh melegakan aku .
'Alhamdulillah'
Kerana , Syukur ialah Jalan Terbaik

Ya , aku bersyukur ke atas nikmat aku untuk merasai apa yang engkau berikan .
Mungkin ramai lagi yang rendah .
Ya Allah Terima kasih , Alhamdulillah . Grazie , Gracias , Arigato

Aish , taknak main-main dah . Sebab aku tahu aku weak .